O Komitecie

KOMITET DS. JAKOŚCI USŁUG FINANSOWYCH PRZY ZWIĄZKU BANKÓW POLSKICH

Misją Komitetu jest współpraca pomiędzy Bankami i innymi Instytucjami Finansowymi w zakresie badań rynku, szkoleń i wymiany doświadczeń związanych z zapewnieniem Klientom najwyższej jakości usług, jak również transparentność działań w ramach propagowanego podejścia w celu wzmocnienia wizerunku i zaufania do sektora finansowego.

Celami Komitetu są:

  • działanie na rzecz zapewnienia najwyższego poziomu jakości obsługi Klientom sektora usług finansowych.;
  • propagowanie skutecznych metod realizacji strategii jakościowych wśród instytucji z sektora usług finansowych poprzez ułatwienie dostępu do wiedzy na temat zarządzania procesami i jakością,
  • upowszechnianie dobrych praktyk z zakresu zarządzania procesami i systemów jakości funkcjonujących w instytucjach z sektora usług finansowych oraz współpraca na rzecz przełamywania barier związanych z ich skutecznym wdrażaniem,
  • popularyzacja formuły Komitetu wśród innych instytucji zainteresowanych tematem zarządzania procesami i jakością w sektorze usług finansowych

 

 

wydrukuj stronę