• Aktualności
  • Wydarzenia
  • IT@BANK 2020
Wydarzenia
20.11.2020

IT@BANK 2020

Konferencja IT@BANK 2020 obejmuje w tym roku 3 wirtualne spotkania pod wspólnym hasłem „Klient w centrum nowej normalności”.

Biorąc pod uwagę sytuację, związaną z pandemią COVID-19, organizatorzy zdecydowali się w tym roku skoncentrować na odbiorcy – pokazać klienta w nowej rzeczywistości i zastanowić się nad tym, jak stworzyć mu najlepsze warunki, zgodne z jego potrzebami i wymaganiami.

19 listopada 2020 r. odbyło się pierwsze ze spotkań pt. ‘KLIENT w centrum uwagi banków?! – Slogan czy rzeczywistość?’. Ta sesja koncentrowała się na perspektywie biznesowej, a dyskusja dotyczyła wyzwań i szans, które stoją przed sektorem w kontekście szybko zachodzących zmian i konieczności sprawnego dostosowania się do nich.

Druga sesja zatytułowana ‘Jak technologie i organizacje wspierają podejście proklientowskie?’ zaplanowana została na 26 listopada 2020 r. Będzie ona stanowić przyjęcie perspektywy klienta, ale tym razem z punktu widzenia technologicznego. Punkt ciężkości w tej sesji położony będzie na wszelkie aspekty związane z transformacją cyfrową, jaka dokonuje się w świecie bankowym. Będzie to również próba spojrzenia szerzej w kierunku tego, co dzieje się w innych branżach, a co mogłoby być inspiracją dla bankowców.

Na część trzecią, zatytułowaną ‘Innowacje i technologie przyszłości wobec rosnących oczekiwań klientów banków’ zapraszamy 3 grudnia 2020 r. W tej sesji będziemy rozmawiać z zaproszonymi gośćmi na temat technologii przyszłości i planowanych innowacji, ale z uwzględnieniem wątku edukacyjnego oraz bezpieczeństwa korzystania ze zdalnych form komunikacji.

Więcej informacji, program oraz rejestracja znajdują się na stronie konferencji: www.aleBank.pl/ITBANK